søndag 11. desember 2011

Sweet Paul

Jeg er veldig glad i søte kokebøker og oppskrifter. Og jeg er veldig glad i Sweet Paul.
Faktisk har jeg vært glad i ham lenger enn jeg har visst, for det er ikke lenge siden jeg oppdaget at det var han som var Paul Løwe, min favoritt kakebok-forfatter! 
Så når han kokkelerer og deler sine oppskrifter i KK, så må jeg prøve. Jeg prøver nemlig alltid minst en ny oppskrift til jul. De fleste gangene blir det med den ene porsjonen...




Men Sweet Paul svikter aldri;)
Disse julekjeksene var enkle og gode, akkurat som jeg liker det!
Skal nyte noen smaksprøver til sjokoladekaffen etter middag...mmmm!
Hva baker dere til jul?

God 3. søndag i advent til alle som svipper innom!

5 kommentarer:

  1. De ser veldig fristene ut. Lyst til å dele oppskriften? :)

    God søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  2. Disse så kjempegod ut!! Jeg er ikke så flink på bakefronten:) Det eneste jeg MÅ bake til jul er pepperkaker. Ellers må jeg kjøpe meg sirupstynnkake, også får vi alltid endel julekaker av svigermor!

    SvarSlett
  3. Mmmm - ser godt ut.
    Har ikke så store planer om kakebaking i år - men pepperkaker må det bli - bare junior har tid, da...(kom hjem fra firedagers turne i Oslo i dag).

    SvarSlett
  4. Så fine de blei! Jeg har store planer om å teste noen nye småkaker i år, syns og det er arti :)

    SvarSlett
  5. Jeg har den oppskriften jeg også. frister å prøve de nå som du "går god for" smaken :-)
    Klem

    SvarSlett