søndag 16. oktober 2011

Nydelige høsten

Det er jammen vakkert om høsten, og denne helga har vi hatt nydelig vær! Jeg bodde en liten periode i Spania for en del år siden, og selv om det var godt med litt sol og varme, så savnet jeg årstidene vi har her hjemme. Det er noe med variasjonen, og hver og en har de sin sjarm!

Nå er det tid for innekos, peis, levende lys, varme tekopper og pledd. Og juleforberedelser;) Jeg har gått til innkjøp av et par julemagasiner som er fast på planen hvert år, og har såvidt rukket å bla litt i dem. Og i går kjøpte jeg den første julegaven. Så nå er nedtellingen i gang!

Heldigvis er det ikke mye som minner om jul riktig ennå. Høstsola i dag varmet riktig så godt, og selv om sommerblomstrene mine har tatt litt overhånd i bedet ved inngangen, så har jeg ikke hjerte til å røske de opp når de fremdeles blomstrer så fint:)
Håper på flere slike fine høstdager! Og ønsker meg tid til å nyte dem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar