mandag 22. august 2011

Pimpet korktavle

Har jo ymtet frampå at jeg skulle tapetsere et par korktavler til sykroken min, og i dag fullførte jeg oppdraget. En av tavlene fikk et lite mellomstopp på kjøkkenhylla mi, en hylle som forøvrig er til besvær. Men det er en annen historie...

Valgte å male rammen svart, ble litt mindre "søtt" da, synes jeg.

Har brukt en annen tapet på den andre tavla, får komme tilbake til det når de har flyttet inn på sin tiltenkte plass over arbeidsbenken min:) Nå skal jeg i dusjen etter en liten joggetur i marka. Jepp, jeg er på "jogger'n" for tiden; stolt av meg selv;)

4 kommentarer:

  1. Så flott den ble da! Har et par korktavler liggende... Takk for ideen! Har en liten giveaway inne hos meg om du får lyst til og titte innom:) Klem

    SvarSlett
  2. Den ble fin!
    Bare lurer: tar du av ramma før du tapetserer, og hva fester du tapetet med?

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Den var flott og jeg ELSKET den svarte kanten. Her helt enig i at den ble tøffere da!

    SvarSlett
  4. Kjempefin ble den :) utrolig kul tapet!
    Jeg er også på jogger´n for tida, herlig å føle seg i form!! men i dag regner det så jeg vurderer å tørke støvet av symaskinen istedet.

    ha en fin dag :)

    SvarSlett