onsdag 31. august 2011

Hverdagsluksus

En sovende gutt på verandaen. En stille stund. Radio, nytt lesestoff, godt brød og en iskaffe. Hverdagsluksus for en småbarnsmamma i permisjon:)

Via Borghild fant jeg en oppskrift på et nydelig foccachia-brød som jeg bakte i går. Mannen kalte brødet "himmelsk!" Har prøvd flere oppskrifter tidligere, men har aldri vært helt fornøyd. Men denne var super og fortjener å deles:) Oppskriften kan du finne HER!

Nå er hvilestunden over og jeg bretter opp ermene og finner fram malekosten. Things to do, things to do...

Ha en fin onsdag!

3 kommentarer:

  1. Mmm... dette så godt ut. Tror jeg må lage focaccia igjen en dag jeg også :)
    Koselig at du deler videre :)

    SvarSlett
  2. Det så veldig godt ut! Jeg baker selv ofte foccaciabrød og bruker det mye som tilbehør til div. middagsretter. Her er det null nix oppskrift, alt tas på slump og det blir godt hver gang.

    Fin onsdag!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  3. Ikke sant brødet blir godt!! Det tar litt tid å bake det, men det er verdt det:)
    Kos deg i hverdagen! :) Klem B

    SvarSlett