tirsdag 3. mai 2011

Nye favoritter

Jeg har ikke vært på loppemarkeder på et års tid. Da jeg var gravid var jeg så dårlig at jeg ikke klarte, og nå orker jeg ikke dra avgårde med en liten en i vogn. Synes sjarmen med loppiser har falt betraktelig, det er ikke like gøy å gå lenger når folk bruker albuer for å komme seg først inn, og voksne damer og menn begynner å krangle allerede i køen...
Det har derfor ikke vært noen store fornyelser i stofflageret mitt heller på en god stund.

Derfor ble jeg så glad da jeg fikk kapret meg en pakke hos Nina, i de fineste blåfarger! Har manglet blå retrostoffer, og kunne ikke vært mer fornøyd! I tillegg fikk jeg for noen uker siden en fin-fin pakke med stoff fra Petra, i bytte mot noen av mine stoffer.

Så nå har jeg endelig fått litt fornyelse i hyllene, og ikke minst et par nye favoritter!

Så var det bare det å finne tid til å sy noe av dem da...;)

4 kommentarer:

  1. For noen flotte stoffer! Ikke nødvendig å stresse på loppemarkeder, når man kan få kjøpt slike skatter via nettet. :)

    SvarSlett
  2. OJ, så flotte farger!!! HELT HELT sikker på at du klarer å trylle noe superfint ut av dette ja!!! KLEM!

    SvarSlett
  3. Kul att se mina gamla tyger i sitt nya hem. :-) Det nedersta tyget du visar från Nina är verkligen hur fint som helst!!

    SvarSlett
  4. Så gøy med litt ny inspirasjon inn i hyllene! Ja, for ein blir jo kjempeinspirert berre av å sjå på slike skattar! Sjølv har eg inspirasjon i haugevis (bokstaveleg talt), men lite overskot til å ta tak i det. Har laga meg ei lita bok der eg skriv opp ting eg gjerne vil gjere, for når eg plutseleg har tid og lyst, så kjem eg nesten ikkje på kva det var eg hadde så lyst til! ;) No ventar senga, og det blir godt..

    Håpar du ikkje legg ned bloggen! Men den skal heller ikkje vere eit stressmoment! Blogging er eit overskotsfenomen, og lesarane kjem når noko skjer, veit du. :) Kos deg, Janne!

    Ha ein fortreffeleg dag i morgon, og god natt!
    Klem

    SvarSlett