lørdag 27. november 2010

Ta turen til Eva

Min venninne Eva maler som flere av dere allerede vet helt nydelige bilder! Selv er jeg heldig å ha tre hjemme hos meg. Til tross for travle tider har hun noen bilder som er nesten ferdige og som ligger til visning ute på bloggen hennes. Om det er noen som skulle hatt et unikt bilde til jul, så ta en titt!


I morgen er det 1. søndag i advent, og her har vi puslet med litt adventsforberedelser i ettermiddag. Gleder meg til å tenne stjerner, lys og lenker i morgen! I tillegg er det den store pepperkakebakedagen hos pappa og Gunn; alltid stas!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for puteskryt :) Om du har lyst på et sånnt putetrekk så kan vi godt kjøre en liten byttehandel igjen :)

    klem fra Anette

    SvarSlett
  2. ÅÅÅåååå, er du venninne av Eva! Hyggelig! Vi har også et stort flott bilde malt av henne her i stua! Fantastisk flott! God jul! Utrulig fin pepperkakeby! Eg er imponert!

    SvarSlett