tirsdag 5. januar 2010

Spennende tider!

Etter en lang juleferie ble det i går en pangstart på den første arbeidsuka i det nye året!Må innrømme at det var rimelig tungt å måtte ut av den deilige, varme dyna klokka kvart over seks på morgenen, særlig med mange minusgrader utendørs og iskaldt soveromsgulv...brrr! Men etter endt arbeidsdag så kommenterte mannen i huset at man nesten skulle trodd at jeg hadde vært på en ukes husmorsferie, og ikke en lang arbeidsdag! Han hadde nemlig ikke sett meg så blid på lenge! Hmmm...mon tro hva det skal bety...? Uten å filosofere for mye over hva han eventuelt skulle mene med dette (mener han at jeg har vært sur, liksom? Hæ..? Hæ?!) , så konkluderer jeg bare med at;

* Jeg LIKER jobben min
* Jeg trives med hverdager
* Jeg er glad jeg HAR en jobb
* Jeg er ivrig etter å ta fatt på nytt år
* Jeg har supre kollegaer
* Jeg er heldig som kan komme hjem til to fine menn etter endt arbeidsdag
* Jeg blir glad av å få servert pannekaker til middag

Derfor er jeg så smilende, kjære;) 
Det varte kanskje ikke hele kvelden, for den bar også litt preg av den stressede utgaven av meg. Eller, jeg ER egentlig den stressede delen. Den SMILENDE delen er utgaven som bare dukker opp i ny og ne;) Haha...
Men vi har nemlig hatt en før-premiere på visningen av leiligheten i dag, og det satte fart på vaskefilla og støvkluten. Fellesvisningen er nemlig først i morgen, så ble litt tatt på senga i går kveld da noen spurte pent om å få komme i dag. Så nå er karusellen i gang, og vi er veldig spente på hva som skjer etter i morgen! Kommer det noen flere? Liker de den? Vil vi få bud? Hjelp...!
Roer nervene i mellomtiden med litt blogging, og deler noen bilder fra prospektet med dere:)

Ønsker dere en fin kveld:)

8 kommentarer:

  1. Så deilig å ha en sånn start på det nye arbeidsåret!
    Mitt begynte ikke i samme stil; etter å ha lett LENGE etter sminkepungen min på mandag morgen, påpekte samboeren at den kanskje lå i bilen til mamma..? YES, deilig å starte året helt uten sminke og føle seg helt grusom. I tillegg var det et berg med arbeidsoppgaver og stress som ventet, så jeg begynte å bite negler (som jeg hadde sluttet med for lenge siden)..

    Uff, nå må de såre fingertuppene mine få fri, ha en fin kveld og LYKKE TIL MED VISNING og salg! : ) Det var litt bedre i dag da (med sminke!), men gleder meg til helg!

    SvarSlett
  2. Hei og hå!!

    Så fine bilder av leiligheten!! Masse Lykke Til med visning og salg! Sikkert veldig veldig spennende kan jeg tenke meg!! :)

    Så superkoselig at du vil være med på giveawayen vår!! Følger linken skal være i høyre kolonne, men jeg er ikke helt stødig på alt med bloggen enda, så mulig jeg ikke har gjort det helt riktig =)

    Klemmer fra M som sitter med bena i grønnsåpevann- kaldt i dag =) hehe!

    SvarSlett
  3. Så flott blogg dette var,masse flotte bilder til inspirasjon!Glad jeg hoppet innom,og gleder meg til å titte innom igjen!
    Janne

    SvarSlett
  4. Hei janne!
    Et godt og boblende nytt år med salg av flott leilighet ønskes deg!
    "Det var da utrolig ryddig og ordentlig" var det første som slo meg på dette innlegget og skuler mot mitt eget rotereir her på jobberommet. Men...når det er salgsoppgave skjønner jeg jo at man rydder ekstra. Det så veldig luftig, stort og åpent ut i stua, stor boltringsplass!
    Lykke til med salget!
    Så flott å høre at du trives med hverdagen. Jeg er også veldig glad i nettopp hverdager, som det jo er flest av.
    Ha en fin kveld! Klem Kaspara

    SvarSlett
  5. Hei Janne!

    Tusen takk for hyggelig hilsen. Om man blir så søt av å spise pepperkaker, skal jeg jammen meg ta spise flere neste år:)
    Godt nyttår til deg, gleder meg også til å følge flyttingen og innredning i det nye huset! God visning,
    Klem

    SvarSlett
  6. hei hei!

    Pangstart ja.. det skal være sikkert å visst! :)
    Gleder meg også å se ny huset...

    SvarSlett
  7. Hei :)
    så dumt at du ikke får til å bli med på bloggtreffet. Det blir helt sikkert flere anledninger ;)
    GRATTIS til dere og med salg! Det går hett for seg i boligmarkedet om dagen. Vi var med i budrunde i går som vi bare måtte gi oss på til slutt, ble for dyrt ;) får satse på at det er meningen vi skal ha noe annet! hehe...krysser fingrene. Heldigvis har vi ikke overtakelse her før i midten av mars ser det ut som! Ønsker deg en flott helg. Hilsen fra meg

    SvarSlett