tirsdag 19. januar 2010

Award og utfordring

Her om dagen fikk jeg en hyggelig overraskelse; Pink Lady med bloggen Pink lady and the polkadots gav meg en award og medfølgende utfordring:) Tenk at du mener jeg fortjener det? Tusen takk:) Dette er et av disse bloggfenomenene som jeg har lært å kjenne her inne i cyberspace;) 

Jeg trekker pusten og gjør et hederlig forsøk på å besvare denne utfordringen;

7 ting dere ikke visste om meg:

1) Jeg er mørkredd...og bittelitt husredd (jada, jeg er snart 30 år...)
2) Jeg må ha tellekanter på håndklærne mine
3) Jeg liker ikke melk, så beinskjørheten kommer vel snikende på meg før jeg blir 40...
4) Jeg liker å lese bøker, men tør ikke lese krim (levende fantasi...)
5) Jeg synes fedre bør få større del av fødselspermisjonen; 1/3, minst! (Brannfakkel...)
6) Jeg er en habil kakebaker;)
7) Jeg kan bli så sint at jeg faktisk ser rødt (det er helt sant, det blir faktisk rødt et nanosekund eller to!)

Vet ikke om noen ble noe klokere av denne meget nyttige informasjonen, men jeg synes selv den ble vel gjennomført;) Det er vel sånn at jeg skal sende denne videre nå, er det ikke? Har sett at den har gått en stund blandt drevne bloggere, så derfor benytter jeg anledningen til å sende den videre til en nybegynner; Heges Wonderland!
Hege er en av mine gode venninner, og har nylig startet den fine bloggen sin. Hun påstår at hun er inspirert av min blogg, og det er jo selvfølgelig en stooor ære...hihi;)
Så ballen er herved sendt videre til deg, min venn!

Klem:)

2 kommentarer:

  1. Ho ho. Må le litt siden jeg selv elsket krim før men tror jeg fikk litt overdose og klarte å skremme meg selv(!).... Nå kan ikke ti ville hester få meg på kino/tv for å se "skumle" filmer.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. OI! :-S Jeg pleier jo ikke si nei til en utfordring, men denne var slem! (hihi). Samtidig synes jeg det var litt stas at du valgte meg, da :-) Lover å følge opp denne - du får kikke innom bloggen når det nærmer seg helg (og jeg får noen ledige timer til å sette seg ned...)

    Klem :o)

    SvarSlett