onsdag 30. desember 2009

GODT NYTT ÅR

Da er den siste dagen i 2009 kommet, og jeg må ærlig innrømme at jeg kribler etter å komme i gang med morgendagen! Blanke ark og fargestifter; nytt år og nye muligheter!!!

Året som har gått har vært en fint år det også, men allerede nå vet jeg at 2010 vil by på flere spennende begivenheter:) Og jeg gleder meg! Bloggingen har forresten blitt en kjærkommen fritidssyssel, så mye av det som skjer framover vil sikkert bli delt her inne. Mange har spurt meg siden jeg begynte å blogge i sommer; Hvorfor har DU blogg? Hva er meningen med bloggen din da?  

Jeg må innrømme at jeg noen gang har lurt på det selv. Men nå lurer jeg ikke lenger! Siden jeg begynnte å pusle med bloggen min har jeg nemlig fått både inspirasjon og mot til å tenke kreativt igjen:) Jeg har tatt opp mange "gamle" fritidssysler, og i tillegg fått noen nye! 

Jeg har blandt annet begynt å gå på loppis igjen...

Og noe av det som jeg har blitt hektet på er retrostoffer, gjerne gammelt sengetøy! Hadde jeg aldri trodd for ett år siden...hihi;)


Og jeg har overvunnet min barndoms angst for symaskin, og har begynt å SY igjen! Så til 30-årsdagen som snart nærmer seg, så står faktisk symaskin høyest på ønskelista! Haha, hvem skulle trodd det?

 Strikking og hekling har jeg aldri vært spesielt flink til, men de siste årene har jeg hatt noen enkle prosjekter. Men i bloggverdenen flommer det over av tips og inspirasjon, og dette har ført til at jeg er mer hekta enn jeg noen gang har vært! Jeg gleder meg til å utvide reportoaret mitt i 2010, med mange kvelder i sofakroken sammen med strikke- og hekletøyet! 

Etter at bloggingen ble en hobby ser jeg også mindre tv, jeg har blitt flinkere til å fotografere, jeg har fått mange nye "venner" som deler oppskrifter, tips, råd og tonnevis med inspirasjon med meg! Settekassene mine er et eksempel på dette...

Så; hvorfor blogger jeg??? Jo, fordi det gir MEG noe! Og jeg kommer til å fortsette med dette så lenge jeg synes det er gøy. Jeg gleder meg nå til å ta fatt på det nye året; jeg bobler nemlig over av ting jeg har lyst til å gjøre!

ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD NYTTÅRSFEIRING!

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år, Janne!
    Håper 2010 blir fantastisk for deg og dine.

    Klem

    SvarSlett
  2. Akkurat som jeg skulle sagt det selv; blogging gir meg noe!!!

    Godt nytt år!

    SvarSlett