søndag 8. november 2009

Helgesyssler

Noen glimt fra helgas sysslerier...


Jeg og Lilleprinsen har vært på loppis på lørdag. Snublet over noen småting, men ble ikke store kuppene for min del. Stoffutvalget var skuffende lite. Men min egen lille loppefreak gjorde et kjempevarp, iallefall ifølge ham selv;

En radiostyrt brannbil, som attpåtil virket! Han var i himmelen;) Og gjett hva? Den har både lys og MASSE lyd....

Roboten her var ikke et loppekupp, men den ble med som hjemkomstgave da jeg var i Åre for noen helger siden. Den kunne trekkes opp...i nøyaktig to timer, før den mistet gangfunksjonen sin. Men den er iallefall stilig;) Ryddet i leker i dag, blir litt ting som må kastes og ryddes unna etterhvert. Derfor noen glimt fra barnerommet i dag:)

Ellers har også vi feiret farsdag i dag, selv om pappa'n i dette huset jobbet dagvakt i helga. Så jeg og Lilleprinsen dro til min pappa og fikk servert både lunch og kake:)

Siden vi var gode og mette etter all serveringen, ble mannen i dette huset servert Pizza Grandiosa til middag... Som plaster på såret fikk han sjokoladepudding av Lilleprinsen til dessert, og kake til kaffen. Og pakke hører vel også med?

Og jammen er ikke helga allerede over. Ser litt fram til uka som kommer, faktisk. Punkt...

1) Det er lønningsdag på torsdag!

2) Jeg skal endelig til frisøren

3) Jeg har planlagt julegaveinnkjøp

4) Jeg skal avslutte et prosjekt, og begynne på et nytt (som jeg er veldig spent på!)

...og enda noen punkter til, men skal ikke nevne til det kjedsommelige;)

HA EN GOD UKE!

2 kommentarer:

  1. hei hei!
    Alltid morsomt med loppis!
    Lønningsdag på torsdag!! woho! :)

    SvarSlett
  2. Det var jo kjempefine stoffer!! Var det på Flatåsen du fant de?

    SvarSlett