søndag 15. november 2009

Helg og juleforberedelser

Jeg har virkelig kommet i siget med juleforberedelsene denne helgen! Lørdag dro jeg med begge guttene på handlerunde i byen, med finale på IKEA. Vi fikk gjort så utrolig mye, og nå er nesten alle julegavene i hus! Men etter endt tur var vi utslitte alle tre...;) Som mange andre har jeg latt meg inspirere av boligmagasinene mine og bytter ut noe av pynten min denne jula. Adventsstaken er snart klar til innvielse, bare noe småpynt som mangler. Mosen ble plukket på en herlig søndagstur i dag...
Begynner å glede meg jeg nå:) 
Dagen i dag har vi brukt til restitusjon etter gårsdagens hardkjør... Lek, kos, tull og fjas i formiddag, før vi møtte pappa og Gunn på søndagstur i Bymarka. Herlig tur!
God søndagsmiddag, fyr i peisen, små hobbyprosjekter for små og store, kakao til kvelds og barnetv i sofakroken...idyll i heimen i dag;) Linus i Svingen er forresten en herlig barnetv-serie! Gleder meg til advent, for da er det vel Jul i Svingen hver dag?!?

1 kommentar:

  1. Hei!

    Hvor har du kjøpt adventslysene? Nummerene altså. Sikler på en sånn adventsstake selv, men har ikke funnet noen tall!

    SvarSlett