onsdag 9. september 2009

Tellekanter

Et tegn på at leiligheten vår er for liten er at soverommet vårt ikke bare er et soverom. Det er en lett blanding av lagerrom, arbeidsrom og garderobe...med en seng. Sånn midt i kaoset. Og jeg blir SPRØ! Sovner i kaos, våkner i kaos. Så i dag følte jeg for å prøve å organisere rotet en smule, slik at det iallefall ble LITT koseligere der inne. Ikke alt var like vellykket, men synes tellekantene var passe tilfredsstillende i bokhylla...som må romme ALT vi ikke har plass til å ha andre steder.

 

(Før og etter, sees det forskjell...?)

Fornøyd med tellekantene i deler av stoffsamlinga mi.

Minner meg på at jeg må begynne å sy snart...


Hadde til og med kjøpt et draperi for å henge i vinduet mellom mine hvite gardiner. Trodde det kom til å gjøre rommet litt mer romantisk og soveromsaktig...
..men min kjære sa at han fikk assosiasjoner til BORDELL når han fikk se det, så da blir det vel å plukke ned igjen da!
Etter en halv dag med rydding og organisering fortjener man alltid en liten pause, så resten av dagen ble tilbragt på lunch og kaffeslaberas med andre gode, onsdags-frie kollegaer:)
 
Vel fortjent!

2 kommentarer:

  1. Hei! Å lage tellekanter og system når man føler alt er kaos er veldig tilfredstillende spør du meg og jeg kan tydelig se forskjell :)
    Men jeg har oppdaget at det spiller nesten ikke noen rolle hvor stor plass man har når man er glad i å samle på vakre ting..
    Selvom vi bor større nå enn før er det allikevel fullt.. Kanskje fordi jeg hele det siste året har tenkt at "pytt, jeg har da så mye plass".. hehe..
    men, men, da syns det jo at noen bor og lever et liv her :)

    SvarSlett
  2. Tellekanter og system er beroligende... I know!!

    Forresten er nabohuset her tilsalgs, der får dere masse plass altså! :)

    SvarSlett