onsdag 23. september 2009

Ny settekasse

Ville bare vise fram settekassen som ble ferdig i går kveld!
Dette er min egen utgave, siden Lilleprinsen allerede har fått sin;)
Har ikke fått sin egen plass enda, og heller ikke mye pynt..
Men denne søte smykke-krukken er jeg veldig glad for at jeg endelig kan ha framme igjen, for den har jeg fått av min mormor da jeg var yngre, og synes den er så gammel og fin!
Har flere prosjekt som er ferdige og som jeg gjerne vil vise, men fridagen min går så fort! Nå har jeg vasket og ryddet hus, dusjet meg selv, lest avisa og nå skal jeg på butikken for å handle brød og pålegg. Får to søte damer på lunchbesøk snart, så da får resten av blogginga vente;)

12 kommentarer:

  1. Så fin! Jeg må bare spørre litt til... limer du papiret på selve veggen eller på treverket? Jeg begynte å lime på treverket, og tror det skal funke greit.. men er litt spent på hvordan det blir når jeg setter alt på plass i ramma.

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Den var nydelig! Limer du papiret på bakstykket eller??
    Den var så flott!

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin! gøy med settekasser...:)

    SvarSlett
  4. Hei!! Så fiin settekasse :)
    Du er skikkelig effektiv du, her kommer jo ferdige prosjekter på løpende bånd.
    Gleder meg til å se lappeteppet ferdig jeg :)
    ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  5. *SUKK* så Fin settekasse!! =) Jeg tenker på om jeg noen gang kommer til å få gjort det samme med settekassen min som ligger å venter!! Er det samme hvilket papir man bruker?
    Ha en fin kveld HIlsen M

    SvarSlett
  6. Kjempelekker, Janne!
    Du er så flink!

    (og nå begynner jeg å få veldig lyst til å gå på jakt etter en settekasse selv også......)

    Vi snakkes snart i kaffekroken!
    Ingunn

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Fin blog! Dukket opp når jeg søkte på settekasser. Sent nå, men skal stikke innom deg i morgen og sjekke ut resten, tror den kan være inspirerende ja!!
    Lykke til videre, hilsen Maria :)

    SvarSlett
  8. kjempflott ble settekassen din :D kjekt å ha en plass hvor man kan sette fra seg søte småting :D

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så skjønn den der var da!
    Og fin blogg. Jeg liker krimskrams, og kommer nok innom en annen gang også :)

    SvarSlett