mandag 14. september 2009

Jeg syr!!!

Jeg syr igjen!
Etter et opphold på...ja, kanskje vi kan si 15 år? Og det er uten å overdrive.
Og siden jeg ennå er under 30-tallet, så vil jeg påstå at dette er lenge.
Og grunnen?
En heks av en gammel frøken på barneskolen, som skjelte meg ut foran hele klassen fordi jeg brakk nåla i maskina. Ikke bare EN gang, men TO ganger gjorde jeg den fatale feilen.
Diagnose: Komplett idiot på symaskin.
Og det tok piffen ut av meg, og siden da har jeg vegret meg for å ta i en sånn maskin.
Men nå er jeg klar for revansje!
Med symaskin lånt av svigermor, quilte-utstyr lånt av min gode kollega og en voksende stoffsamling så har jeg bestemt meg for å prøve å ta igjen det tapte;)
Resultater blir forhåpentlig vis å finne på bloggen etterhvert!
Må bare luke bort litt av nybegynner-feilene først;)

2 kommentarer:

  1. Gjør dine feil, knekk noen nåler! Det er sånn man lærer!!

    Ta gjerne en titt innom bloggen min, er bittelitt søm der av og til;)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Ser ut til at vi begge har dårlig erfaringer på symaskinen fra barneskolen... huff huff... :)

    Jeg vil så gjerne også kunne sy, har så mange ideer jeg skulle sett ut i livet..

    SvarSlett