søndag 13. september 2009

Hytteprosjekter

For en stund siden kjøpte jeg en trehvit tallerkenhylle på Fretex. Planen var å ha den på rommet til Lilleprinsen, men tidligere denne uka gjorde jeg plutselig helomvending. 
På hytta har svigerforeldrene mine bygd et koselig aneks, og der holder vi på med innredning innendørs. Stilen er litt bonderomantisk, så tallerkenhylla som egentlig skulle få en runde hvitmaling, ble malt BONDERØD
Tallerknene ble kjøpt på loppemarked på lørdag, og er fra Figgjo. Selv er jeg kjempefornøyd med hylla, og synes den ble prikken over i'en på kjøkkenet! 
Denne fikk også bli med hjem fra loppis. Var egentlig tenkt hjemme hos meg selv, men mannen fikk barndomsminner og ville ha den på hytta;)
Vi har gjort litt høstforberedelser denne helga, og hamstret et lass med ved som ble med oss hjem i kveld. Går mot kaldere tider, og snart blir det fyring i peisen! Selv om sommeren alltid er litt for kort, så er det likevel noe med den gode stemningen som høsten bringer med seg... 
Og inneaktiviteter kan være koselig det også, både for små og store;)
Nå er planen å synke litt dypere ned i sofaen og oppdatere meg i bloggverdenen. Mannen er på kino, Lilleprinsen sover, og jeg skal krype tidlig til sengs...
Frisk fjelluft gjør meg trett!
Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar